Rendszerüzenet

Ok

Rendben

Mégsem

Ügyfélszolgálat

Gyakran ismételt kérdések

Összeszedtük Neked azokra a kérdésekre a válaszokat, melyeket legsűrűbben tesznek fel ügyfélszolgálatunknak. Nem találsz választ a kérdésedre? Ne habozz, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal!
Profil
  • Adataimat módosíthatom? A regisztráció folyamán megadott adataid később is módosítható. A "Profilom" menüponton belül látható dobozok tartalmaznak egy szerkesztés ikont, erre kattintva módosíthatod a dobozban látható adataidat. A „Rendben” ikonra kattintás menti a módosításokat. Mégsem szeretnéd menteni? - kattints a „Mégse” ikonra. Az adatmódosítás is átfut moderátorainkon és legkésőbb 24 óra elteltével lesznek elfogadva.
  • Adatmódosítás után mi is történik? A kötelezően kitöltendő mezők törlésére lehetőség nincs. Moderátoraink átnézik a módosítást, majd elfogadják azt, ha nem találnak benne semmi kivetnivalót. Az elfogadás folyamata 24 órát vesz igénybe, hétvégén akár többet is.
  • Fotófeltöltés. Publikus vagy privát? Fotófeltöltést a Profilom / Fényképeim menüben tudsz. A tallózás gombra kattintás után válaszd ki a képed, aztán kattints a feltöltés gombra. Ezután a fotószerkesztőnkben szerkesztheted a képed, de figyelj, hogy felismerhető maradj. Utána ha publikusra állítod, bárki láthatja, privátra állítva csak az nézheti meg, akinek te magad elküldöd.
  • Milyen képeket tölthetek fel? Először is a fotón neked kell szerepelned és arcod felismerhető kell legyen. A képek formátuma JPG vagy PNG lehet. Gyerekkori képek, rajzolt képek és túlzott erotikát/szexualitást tartalmazó képek nem kerülnek elfogadásra. A fényképek semmilyen írást nem tartalmaznak, mely segítségével elérhetővé válnál. Kizárólag jó minőségű képek tölthetők fel, melyeken jól felismerhető vagy és csak a mi képszerkesztőnk effektjeit fogadjuk el. Ezzel védve téged és másokat a hamis fényképektől.
  • Fényképek hogyan moderáljátok? A feltöltött fényképeknek moderáción kell átesniük, ezzel védve felhasználóinkat a hamis és/vagy nem kívánatos fényképektől. A feltöltött képek moderálása maximum 24 órát vesz igénybe, de hétvégén ez akár több is lehet. Ha nem jelenik meg a feltöltött képed, frissítsd az oldalt. Ha ez nem segít, keresd ügyfélszolgálatunkat.
  • Hogyan szerkeszthetem fényképeimet? Manipulált képek feltöltésére nincs lehetőség, ellenben a feltöltés után saját képszerkesztőnkben kivághatod, nagyíthatod és színeffektekkel ruházhatod fel kedvenc fotóidat. A szerkesztett kép mentése után már nem tudod a változtatásokat visszavonni, de szerkesztés folyamatában még igen.
  • Nem találsz egy funkciót? Próbálj itt válaszra lelni, vagy keresd ügyfélszolgálatunkat írásban, esetleg telefonon.
Szolgáltatásaink
  • Milyen szolgáltatások léteznek az oldalon?
    • Regisztrált tagság (előfizetés nélkül):
      • Megnézheted online társkeresőinket és hamar rátalálhatsz az igazira
      • Kitöltheted párkapcsolati tesztünket, mely segítségével megtalálhatod a leginkább hozzád illőket
      • Információkat kaphatsz az rendszer által Neked ajánlott társkeresőkről
      • Leveleket írhatsz a Prémium Plusz előfizetéssel rendelkező társkeresőknek
      • Leveleket kaphatsz más társkeresőktől, választ csak Prémium Plusz előfizetőknek küldhetsz
    • Prémium előfizetés
      • ...mellyel mindenkivel kezdhetsz ismerkedni!
      • Nagy méretben megtekintheted a társkeresők fotóit
    • Prémium Plusz előfizetés
      • Még több kényelem és még több levél, mert akiknek nincs előfizetésük, ők is tudnak írni neked
      • Ha megnézel/kedvelsz egy előfizetéssel nem rendelkező társkeresőt, akkor ő tudni fog rólad és kapcsolatba léphet veled
      • Saját postafiókodba fogadhatod leveleidet
  • Nem találsz egy funkciót? Próbálj itt válaszra lelni, vagy keresd ügyfélszolgálatunkat írásban, esetleg telefonon.
Keresés
  • Hogyan működik az ajánló? Előfordulhat olyan, hogy egyetlen ajánlatot sem kapok? Ha a tesztünket kellő odafigyeléssel töltötted ki, akkor ez nem fordulhat elő. A párkapcsolati illeszkedési teszt alapján a harmónia index segítségével mindig a legrelevánsabb potenciális párjelölteket mutatjuk meg. Regisztrációdkor ügyelünk arra, hogy mindig legjobban hozzád illőket kapd meg. Biztos lehetsz abban, hogy szakmai csapatunk csak azon párkeresőket ajánlja Neked, akikkel harmónia indexetek a legmagasabb, azaz akik passzolnak Hozzád. Ismerkedj, hiszen innentől már a személyes varázsodon múlik minden!
  • Hogyan változik a hozzám illők listája? A hozzád illők listája az újonnan regisztráltak számától függően, valamint harmónia indexetek alapján minden nap bővülhet. Ez a szám csak akkor csökkenhet, ha egy felhasználónk úgy dönt, hogy nem használja tovább az oldalunkat. Ne aggódj, szakmai csapatunk ügyel arra, hogy minden potenciálisan hozzád illő felhasználót megmutasson!
  • Hogyan tudom rendezni a hozzám illőket? Az alábbi rendezési lehetőségek állnak segítségedre:
    • Összeillés szerint: a találatok Harmónia Index szerint csökkenve jelennek meg
    • Regisztráció dátuma: a felhasználók regisztrációs dátumának megfelelően rendeződnek
    • Adatlap frissítése szerint: a felhasználók utolsó adatlapi módosításuk dátuma szerint rendeződnek
    • Kor szerint: a felhasználók életkora szerint rendeződnek
  • Nem találsz egy funkciót? Próbálj itt válaszra lelni, vagy keresd ügyfélszolgálatunkat írásban, esetleg telefonon.
Üzenetek
  • Kiknek tudok levelet írni? Előfizetés nélkül csak és kizárólag a Prémium Plus tagsággal rendelkező előfizetőinknek írhatsz levelet. Prémium előfizetéssel bárkinek írhatsz, de az előfizetéssel nem rendelkezők nem fognak tudni válaszolni. Prémium Plusz előfizetéssel is írhatsz bárkinek, annyi különbséggel, hogy az előfizetéssel nem rendelkező társkeresők is fognak tudni válaszolni leveleidre.
  • Mennyi ideig maradnak meg a privát üzeneteim? Mi nem törlünk üzeneteket, te döntöd el, hogy szeretnéd-e törölni valamelyiket.
  • Tudok fényképet csatolni levélbe? Természetesen tudsz! A Profilom/Fényképeim menüben feltöltött képeket tudod csatolni. A levél írásánál van egy fotó csatolása gomb, melyre rákattintva kiválaszthatod a már feltöltött publikus vagy akár privát képeid közül, hogy melyiket szeretnéd elküldeni.
  • Miért nem külön üzenetként jelenik meg, ha valakitől levelet kapok? Minden levél, amit egy társkeresővel váltottál úgynevezett levélfolyamban van, így egyszerre, egy levél alatt tudod megnézni a teljes levelezéseteket.
  • Hogy tudom a leveleimet rendezni? Leveleidet rendezni a beállítások ikonra kattintva tudod. Alapértelmezett rendezés a dátum szerint csökkenő rendezés, mely azt jelenti, hogy mindig a legfrissebb levelek vannak elöl. Egyébként az alábbi rendezési sorrendek közül választhatsz: - Dátum szerint csökkenő (alapértelmezett) - Dátum szerint növekvő - Név szerint csökkenő - Név szerint növekvő
  • Hogy tudok leveleket törölni? Az üzenetek menüpontban a beállítások ikonra kattintva a legördülő menüben tudod kiválasztani a levelek kijelölését. Ezután, ha már jelöltél ki levelet, akkor szintén a beállításokra kattintva ki tudod választani a törlés funkciót.
  • Nem találsz egy funkciót? Próbálj itt válaszra lelni, vagy keresd ügyfélszolgálatunkat írásban, esetleg telefonon.
Események
  • Hogyan működik az események menüpont? Minden esemény ebben a menüpontban kerül rögzítésre, melyeket folyamatosan frissülő hírfolyamban tekinthetsz meg. A hírfolyam alapértelmezett nézete az összes esemény, melyben az összes, téged érintő esemény megjelenítésre kerül. Minden eseményfajta automatikusan számolja az általad még nem látott, új események számát. Ezeket, az alábbi menüpontok segítségével külön rendezve is meg tudod tekinteni:
    • Üzenetek: Ebben az almenüpontban csak az üzenetekkel kapcsolatos eseményeket látod. Például ki írt, ki válaszolt, stb. Ha valamiért törlöd a közös levelezéseteket, akkor a hírfolyamban az esemény továbbra is látható, így továbbra is tudhatod, hogy kivel leveleztél eddig.
    • Látogatók: itt azokat a felhasználókat látod, akik megtekintették az adatlapodat.
    • Kedvenc jelölések: Csak azokat a felhasználókat mutatja meg, akik kedvelnek téged.
    • Profil frissítések: Egyéb állapotfrissítések, például képfeltöltés, profilkép cseréje, adatmódosítás, bemutatkozás cseréje.
  • Hol tudom megtekinteni ki látta az adatlapomat? Azokat a felhasználókat akik látták az adatlapodat az Események menüpontban a Láttak rész alatt tudod megtekinteni. Itt a Látogatók rész alatt találhatóak azok, akik megtekintették a profilod. Előfizetés nélkül nem tudod megnézni. Időpontot is ott találod, hogy mikor történt a megtekintés.
  • Miért nem tudom megnézni ki látott vagy kedvel? Ez a funkció előfizetéshez kötött. Valószínűleg nem vagy előfizető.
  • Hogy tudok törölni valakit a kedvencek közül? Az Események/Kedvenc jelölések menüpont alatt tudod megtekinteni kedvenceid listáját. Keresd meg akit törölni szeretnél, nyisd meg az adatlapját és ismét a Kedvelem feliratra kell kattintanod, ezzel törölöd a kedvenceid közül.
  • Nem találsz egy funkciót? Próbálj itt válaszra lelni, vagy keresd ügyfélszolgálatunkat írásban, esetleg telefonon.

Üzenet küldése az ügyfélszolgálatnak

E-mail címed:

Üzeneted típusa:
Írd ide a kérdésed, észrevételed, esetleg problémád:

24 órán belül válaszol munkatársunk a fent megadott e-mail címedre.
Vedd figyelembe, hogy hétvégén és ünnepnapokon hosszabb a válaszadási idő.

Köszönjük a visszajelzést. Kollégáink hamarosan válaszolni fognak az általad megadott e-mail címre.